De bloemetjes buiten voor Groei & Bloei

Iedereen weet dat de magazinebranche in dit digitale tijdperk onder druk staat. Ondanks dat doet Groei & Bloei het als grootste tuintijdschrift nog steeds ontzettend goed en beschikt het over een aanzienlijk en trouw ledenbestand. Desalniettemin is het ook voor Groei cruciaal om zich goed te profileren op Internet en ook nieuwe generaties bekend te laten worden met het tijdschrift en de vereniging. Samen met Groei & Bloei werkt Tree Online door middel van verschillende online marketing kanalen aan het verder vergroten van de naamsbekendheid en het ledenbestand.
Klantnaam
Groei & Bloei

Vraag van de klant

Iedereen weet dat de magazinebranche in dit digitale tijdperk onder druk staat. Ondanks dat doet Groei & Bloei het als grootste tuintijdschrift nog steeds ontzettend goed en beschikt het over een aanzienlijk en trouw ledenbestand. Desalniettemin is het ook voor Groei cruciaal om zich goed te profileren op Internet en ook nieuwe generaties bekend te laten worden met het tijdschrift en de vereniging. Samen met Groei & Bloei werkt Tree Online door middel van verschillende online marketing kanalen aan het verder vergroten van de naamsbekendheid en het ledenbestand.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse varius enim in eros elementum tristique. Duis cursus, mi quis viverra ornare, eros dolor interdum nulla, ut commodo diam libero vitae erat. Aenean faucibus nibh et justo cursus id rutrum lorem imperdiet. Nunc ut sem vitae risus tristique posuere.

Hoe wij de klant hebben geholpen

Onze oplossingen

0.
Topposities met SEO

Wanneer mensen gaan zoeken naar onderwerpen in Google, die te maken hebben met tuinieren en tuininspiratie, willen we Groei boven in de resultaten hebben. Dat doen we door de website zelf optimaal in te richten voor indexatie. En vervolgens met relevante content en linkbuilding toe te werken naar die topposities. En dat is goed gelukt. Zo hebben we op vele relevante zoektermen top 3 posities behaald en is het verkeer uit SEO met maar liefst 45 % gestegen.

0.
Facebook & Remarketing advertising

Om nieuwe mensen kennis te laten maken met Groei & Bloei, bieden zij regelmatig aantrekkelijke introductieaanbiedingen. Denk aan een korting of een leuk welkomstcadeau. Om deze acties meer exposure te geven promoten we ze regelmatig op Facebook. Dit doen we voornamelijk door middel van remarketing, waarbij we eerdere websitebezoekers van Groei een advertentie laten zien met de actie. Dit heeft prachtige resultaten opgeleverd.

0.
Inzichten door webanalyse

Wij zijn zelf natuurlijk datafreaks en kennen onze weg tot in de kleinste details van Google Analytics. Om voor alle betrokken binnen Groei ook continue inzichtelijk te maken wat de resultaten zijn van de website en de campagnes, hebben we een overzichtelijk en allesomvattend dashboard opgezet. Trends in bezoekersaantallen, conversies zoals nieuwe lidmaatschappen, maar ook de afmeldingen zijn in 1 oogopslag zichtbaar.

0.

30%

meer lidmaatschappen

45%

meer organische bezoekers

Top 3

op uiteenlopende posities in Google

Resultaten spreken voor zich

Het is niet onze natuur om op te scheppen, we laten liever de resultaten spreken. Onze passie is het succes van onze klanten.

Wij helpen jou online groeien. Niet door korte-termijn-gewin, maar door duurzame lange-termijnsamenwerkingen. Veel van onze klanten zijn al vele jaren bij ons, sommige al meer dan 10 jaar.

Weten wat we voor jou kunnen betekenen? We horen heel graag van je!

In korte tijd hebben we met hulp van Tree Online onze bezoekersaantallen op Groei.nl flink weten te verhogen. Ze werken snel, efficiënt, maken alles goed meetbaar. Korte lijnen en een fijne samenwerking!

Mariëtte – Redactie

Groei & Bloei

Vraag het Paul

Direct even kennismaken? Ik hoor graag van je! Bel of mail me gerust.

Paul Schout Tree Online

Vraag het Yde

Direct even kennismaken? Ik hoor graag van je! Bel of mail me gerust.

Yde van Deutekom Tree Online